Att lyssna.

Så har arbetet med att sålla ut de artister och band som får spela på Rookiescenen på Hultsfredsfestivalen i sommar börjat. Denna gången tog det hela tre band innan jag dog. Jag vet inte riktigt vad folk tänker sig när de skickar in sin demo - för de flesta skulle ju faktiskt göra bort sig riktigt mycket om de fick ställa sig på festivalscenen. Hur som helst är jag glad över att få vara med återigen, det är ju faktiskt ett riktigt kul jobb och bland de enda gångerna jag kan vara riktigt elak och enormt kritisk. Stackars människor. Tur att jag bara brukar vara elak i berusningstillstånd och mot utvalda personer annars.

För er som är intresserade av att spela på Rookiescenen i sommar - gå till Rockparty och fyll i ett formulär.


Kommentarer
Postat av: ida

Jag har ett sidoprojekt nu - 'Ida and the puffy sleeves'. Tre vänninor sjunger i olika skalor och kastar vatten med jag rullar naken i akryl på en canvas-board, allt efter att ha förtärt hallucinogena svampar.
Kick äss!!

2008-03-26 @ 10:05:46
URL: http://paranoida.bloggspace.se
Postat av: Kristin

HAHAHA! Det låter helt fantastiskt - jag vill i alla fall se er på festivalen i sommar, och alla vet att det är jag som bestämmer ;)

2008-03-26 @ 10:25:13
URL: http://kin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0