En underbar helg.

Oj, vilken helg. I fredags efter en lång skolvecka kom Calle och Sara till Kalmar. Ölen flödade och Jens, Lene och hennes två vänner joinade vår lilla men trevliga förfest. Efter att de senare gick till Palace för att avnjuta (eller kanske lida sig igenom?) en spelning med Hardcore Superstar var vi kvar hos mig och använde fjärrkontrollen som talpinne då diskussionerna hettade till. När vi åter var lugna och glada gick vi till The Rock och drack en dyr öl, åt en korv hos de underbara korvgubbarna på torget innan vi återvände hem till mig.

Bakis och jävliga gick vi upp lagom till att hinna till Systemet och äta ännu en korv samt inhandla bakisförnödenheter såsom yoghurt och Cola Light. Sedan satte vi oss på tåget - mot Hultsfred! Öldrickandet satte igång direkt då vi kom till Robban och Regina som vi fick bo hos och senare kom ettor dit och vi drack bubbel och tittade på Melodifestivalen. Mycket trevligt. Sedan begav vi oss till puben där jag och Sara drog i oss ett par tequilashots som det fick kämpas lite med. Efter det blev allting precis som vanligt - Sara försvann under en längre tid, Calle blev orolig, vi alla letade, sen hittades hon och mysteriet var löst. Animal Five bidrog till skön stämning även fast jag missade halva konserten. Jag förlorade även sedvanligt ännu en barwreslingmatch mot Robban. Sedan stängde dom och vi var sist kvar som alltid (vilket påminner om de gånger vakterna sa "Kristin, nu är det dags att gå hem", haha). Vi började promenera hemåt och fick med oss Håkan, Åsa och Hanna på efterfest som bestod av en romflaska som gick runt bordet, mycket bra musik som det glatt vrålades med till, och helt enkelt en jävligt skön avslutning på en fin kväll. Jag saknar Hultsfred.

Kommentarer
Postat av: ewa

jag saknar dig.

2008-03-03 @ 09:14:14
Postat av: Kristin

Och jag saknar dig :)

2008-03-03 @ 10:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0