Fin påskhelg.

Ja, det har varit en mycket trevlig påskhelg, som för en gång skull även faktiskt känts som en storhelg. I torsdags anlände jag till Helsingborg och blev hämtad av min fina syster. Vi åkte direkt till Mörarp där vi lagade underbart goda tacos, hälsade och kelade med katten och fick diverse skrattattacker av att jag inte kunde rapa - så mycket att Åsa inte riktigt kunde hålla kvar maten i munnen. Trevligt. I fredags åkte jag in till stan och umgicks med Hanna, Stuart och Caroline i några timmar innan mamma och pappa anlände till Helsingborg och hämtade mig. Sedan blev det myskväll och jag fick äta fläskfilé, wünderbar.

Gårdagen spenderades med Hanna och Stuart och pizza och film och påskgodis i mängder. Också otroligt fint. Idag har jag varit helt slut, hjälpte mamma och pappa att hitta grejer på Shuregard vilket fick mig att gräva i varenda låda jag hittade. Fick med mig ett antal nostalgitrippar med mig hem. Kvällen har spenderats med familjen och imorgon bär det av till Kalmar igen.

Fast allra helst hade jag velat vara i Stockholm, vilket jag egentligen också skulle ha varit just denna helgen - för ikväll spelar Winnerbäck en hemlig spelning och jag kan inte vara där. Sugigt. Men jag överlever, jag har trots allt fått en boost kärlek av alla håll och kanter denna helgen, I like.

Kommentarer
Postat av: Teresa

Hade varit kul om du varit med, men snart flyttar du hit och då ska vi springa på konserter titt som tätt. =)

2008-03-24 @ 01:44:33
Postat av: Miguel

Vad för hemlig spelning..?

2008-03-24 @ 18:39:31
URL: http://dissonans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0