Goda, goda nyheter.

Vilken otroligt lättnad som infinner sig i min kropp just nu. Hon kommer att bli bra. Och på köpet ordnade det sig så bra att dom kan, på annat sätt, få egna barn när helst de önskar i framtiden. Det är ta mig fan dom bästa nyheterna jag har fått på länge. Hela helgen har jag badat i ångest och tankarna har liksom befunnit sig under ytan för att jag inte vågat tänka. Det finns tydligen rättvisa i den här världen trots allt. På fredag får jag träffa dom igen. Hanna. Och Stuart. Kärlek.

Kommentarer
Postat av: Robban

Skönt att höra! Är glad för både din, Stu och Hannas skull =)

2008-03-17 @ 19:14:09
URL: http://scarecrowman.blogg.se
Postat av: Anonym

Skont! :)
Duuuu nar ar folk kvar i kalmar och nar passar ett besok? Har fler lediga adgar att ta ut och jag dor om jag inte far traffa er snart!

2008-03-18 @ 13:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0