Innovationer och Pippi Långstrump.

Har haft en väldigt trevlig dag än så länge. Efter att PowerPointen var färdiggjord satte sig jag och min grupp på Akademikrogen och lunchade över ett antal samtalsämnen. Vi satt nog kvar i två timmar innan vi kände att vi antagligen behövde bege oss hemåt för att börja på hemtentan. Oerhört trevligt att vår grupp funnit varandra så väl, och lite synd att vi inte ska arbeta mer ihop efter morgondagens presentation. Den kommer  för övrigt att bli super,  - vi har till och med gjort vår egen H&M-parfym och påse. Nästan, i alla fall, men Doktorn kommer att bli överexalterad (vilket han visserligen redan är).

Sedan jag kom hem har jag dock inte ens tittat på hemtentan - istället sitter jag och äter kladdkaka och nyss spelade jag Pippi Långstrumplåten på gitarr i en väldigt spejsad version, ni skulle hört mig. Nu är det dock försent, och såvida jag inte blir dagisfröken kommer jag aldrig mer att spela den.

Jag vill även passa på att skryta om mitt VG8 på den förra hemtentan, det kändes riktigt skönt och särskilt med tanke på att majoriteten verkar ha fått komplettera. Oh yeah! Man kanske kommer att kunna slänga ihop en C-uppsats trots allt, liksom.

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Vilken/vilka bloggar läser du?
:)

2008-03-12 @ 17:33:48
URL: http://cazzis.blogg.se
Postat av: D

Sluta skryt, jag kan i alla fall spela ett barré-ackord på gitarr.

2008-03-14 @ 03:50:36
Postat av: Kristin

Haha, sant - skryt om det då!

2008-03-14 @ 10:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0