Påsk.

I min familj har vi aldrig egentligen firat påsken som en stor högtid. Däremot har jag gått påskkärring ett antal gånger och varje påskafton har jag och mina syskon fått leta runt i vardagsrum och närliggande rum på alla de ställen vi bott på och letat påskägg, vilket vi fick göra även i relativ vuxen ålder på grund av ålderskillnaden till min syster. Jag hade inte planerat att vara med familjen denna helgen, men nu blev det som det blev - inget Stockholm och istället Helsingborg. Känns väldigt bra, och jag får spendera påsken med familjen. Jag hoppas därmed givetvis på att få gå och leta påskägg på lördag. Fast jag blir nöjd bara jag får ett, det var ett par år sedan nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0