Scrobbelnörd.

Okej, jag erkänner. Jag har fallit för scrobblandets makt. Jag är fast. Allting är egentligen Daniels fel, det var han som påpekade att min skiva med Säkert! var felscrobblad utan utropstecken och diverse fel i låttitlarna. Efter det har jag liksom tänkt mer på hela grejen och är noga med att allt ska vara rätt. Dessutom kändes det extra fint att få scrobbla Tobias Fröbergs nya innan den ens har kommit ut. Jag gillar mina skivbolagsvänner.

Hur som helst är ju att det faktiskt är roligt att se hur mycket man lyssnat på en viss artist eller ett band under veckan som gått.

Kommentarer
Postat av: Toffe

Att befinna sig i ett läge utan internet är ångestframkallande på många sätt, men en av de första sakerna jag tänker på i sådana situationer är "fan vad jobbigt att ingenting scrobblas!" man är nog lite fånigare än man tror...haha.

2008-03-13 @ 13:55:28
Postat av: D

Allt är mitt fel. Och lite scrobbling-Djävulens fel.

2008-03-14 @ 03:51:26
Postat av: Anonym

Toffe - haha, vad skönt att man inte är ensam då ;)

D - jag försökte hålla emot och inte bry mig när du klagade. Men jag ljög, mest för mig själv, för jag var nog nördig redan sen innan ;)

2008-03-14 @ 10:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0