Två C-uppsatser tar musten ur en.

Att läsa en C-uppsats hade varit okej. Och det var det också, även om den var extremt dålig och jobbig att ta sig igenom på grund av otaliga språkfel och upprepningar. Men att sedan gå in på en andra samma dag, samma kväll, var kanske inte det roligaste jag gjort. Mina ögon värker och jag är lite halvt slut i huvudet. Tur att den andra var bättre skriven. Det gör ju en onekligen peppad till att faktiskt skriva en bra uppsats, vilket vi ska börja med nästa vecka.

Imorgon ska det skrivas om de båda uppsatserna, men vi ska även för första gången sedan vi kom till Kalmar gå på bio. Jag och de fyra pojkarna ska gå och se Morgan Pålsson, det blir nog fantastiskt trevligt skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: D

Yeah! Har du börjat förfesta än? Jag börjar nu!

2008-03-26 @ 16:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0