Vilken miss.

image96


Har suttit och skrivit på projektarbetet hela kvällen. Visserligen med undantag för middag samt då jag pratade med finaste Ewa i telefon. Kanske skrev jag mest för att jag var tvungen då jag har haft lite svårt att koncentrera mig sedan livet gjorde sig rejält påmint igen i tisdags, men kanske också för att slippa tänka på att jag egentligen skulle ha befunnit mig i Stockholm och avnjutit en (säkerligen) underbar stund tillsammans med Band of Horses.

Jag skyller allt på csn. Och lite på BBS med tanke på att jag faktiskt lagt ner drygt åtta timmars arbete varje dag sedan denna kursen startade och kanske hade gjort några extra försök att få köpa dyra biljetter om jag inte hade behövt vara kvar i Kalmar de här dagarna. Det var hur som helst ungefär denna arbetsbörda de sa att vi skulle ha sedan starten, men de kanske verkligen tror att vi är så korkade att det tar 2½ år innan de vågar ge oss uppgifter som faktiskt innebär att man får arbeta lite? Jag vet inte, jag vet bara att jag inte tycker om skolan när den hindrar mig från att se grymt bra band spela live i vårt lilla land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0