Åh, sköna söndag.

Jag är rätt pigg idag, för första gången på väldigt många dagar. Tentan i fredags kanske gick vägen, jag hoppas verkligen det. Tröttheten slog till ordentligt efteråt dock, och höll i sig även igår. Uppsatsen går framåt dock, vilket är skönt. Det blir extra fint nästa helg i Hultsfred om man slipper tänka på den. Ja, inte för att jag skulle ägna en tanke åt uppsatsen nästa lördag, men ändå.

Jag önskar för tillfället att jag kunde befinna mig på fler platser än en samtidigt. Det går tyvärr inte, vilket är sjukt jobbigt när allt jag vill är att finnas där när mina vänner behöver mig mest.

Nu ska jag dricka saft och titta på ett till avsnitt av Brothers&Sisters. I'm hooked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0