Lördagsbestyr.

Har nu suttit de senaste timmarna och läst igenom en uppsats inför måndagens opponering. Jag gav upp när jag hade halva analysdelen och slutsatserna kvar, då jag tyckte att jag fått lida lagom mycket med tanke på det 23-gradiga vädret utanför fönstret samt några i min klass och några tvåor sittandes på balkongen över gården. När dom kastade vindruvor på mig kände jag mig som det mobbade, duktigt studerande barnet i klassen. Haha. Lyckligtvis är det inte riktigt så illa - jag har nu tagit mitt förnuft till fånga, duschat och öppnat första ölen och inväntar folket för att sedan gå ner till Kåren och dricka mer öl. Ja, utanför än så länge. Senare är det bartömning och sista kårkvällen, och antagligen sista gången man besöker det stället. Det ska bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0