När ICA Maxi blir en kul utflykt.

C-uppsatsskrivandet har tagit på krafterna och då blir det genast kul att göra saker som att gå till Maxi och handla. Man vill gärna stanna lite extra vid frysdisken och aldrig förr har grönsaksavdelningen varit så intressant.

Egentligen stängde min hjärna av sig redan i förra veckan, då det vankades fest i Hultsfred och vi nästan var klara. Bara slutsatserna kvar, tänkte jag. Sedan visade det sig att det skulle bli det knepigaste avsnittet att skriva. Idag på vårt sista handledningsmöte fick vi dock fick vi dock de lovande orden om godkänt. Trots att vi måste sitta imorgon och faktiskt skriva klart det där sista kapitlet. Men det fixar sig, och det var en sådan otroligt lättnadskänsla att höra de där orden. Fantastiskt skönt. På måndag eller tisdag är det opponering, på onsdag avslutningsceremoni och sedan är jag klar med högskolan. Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0