Skum, skum, skum, skum, skum, skum, skum, skum - ja, skum överallt.

image104

Någon gång ska vara den första - för allt. Så även för mig, att gå på skumparty. Det trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle göra, det verkar så jobbigt, och blött. När killarna föreslog grejen igår tog det visserligen inte lång stund innan jag sa att jag skulle följa med, men det var med en viss nervositet. Jag tog det säkra före det osäkra och intog en större mängd alkohol innan vi begav oss till Kåren. Sen gick det hejvilt till - och resultatet blev en otroligt lyckad kväll, för så kul har jag nog aldrig haft där. Skum är skoj! Men det kan ha varit även den sista gången för mig. Vissa saker ska man kanske bara göra just en gång i livet.

Bilder hittar ni såklart här.

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0