Veckan som gått.

Tiden går så otroligt fort för tillfället. Det är redan en vecka sedan vi begav oss upp till Stockholm och intervjuade Sonic, Bonnier Tidskrifter och VeckoRevyn för uppsatsen. Kul var det, jag hann även med en intervju med Lasse Lindh, häng med Frida, en för min del trött premiär på Landet, träff med en av mina kusiner samt lite shopping. Inte dåligt, och mycket trevligt. I lördags blev det sedan grillpremiär vid slottet med några av de finaste.

Uppsatsen är på god väg att bli klar - två viktiga avsnitt kvar, men idag avverkade vi den sista intervjun och nu är det bara att köra på. Idag tar vi dock en paus, för att kunna plugga till tentan på fredag. Min enda omtenta, och förhoppningsvis min absolut sista tenta. Det går framåt, men jag har tvingats ha högläsning för mig själv för att ta mig igenom en av böckerna. Går det, så går det. Den största belöningen kommer i form av MM-festen nästa helg i Hultsfred. Tills dess är det plugg ungefär varje vaken timme. Men några avsnitt Brothers&Sisters ska jag nog kunna klämma in också.


Kommentarer
Postat av: Linda

Här får du en länk till musik jag tycker du skall höra ? gratis att tanka på deras sida, och så är det verkligt bra musik, med vacker design till! Kul med ny våg av band som ger bort musik gratis, och som även kan visa upp bra musik!

www.myspace.com/magnacartacartel

Mvh Linda

2008-05-15 @ 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0