Fyttirackarn.

Har precis kommit hem efter en natt på jobbet. Efter drygt tre timmars arbete vaskade vi den stora maskinen då en metallplatta på ett eller ett par hundra kilo föll rakt på min fot. Fyttirackarn vad ont det gjorde. Det blev ispåse och formulärutfyllning direkt, om jag senare måste anmäla händelsen på något vis. Men jag hoppas att den ganska måttliga svullnaden som råder just nu tonar ner under natten, förlåt dagen, och att jag vaknar med en relativt hel fot. På ett sätt är jag glad att det hände, jag fick tankarna på annat för ett tag och kunde koncentrera mig på den fysiska smärtan istället för den som sitter i hjärtat.

Tack för all omtanke och värme. Ibland känner jag mig inte värd all kärlek, men den hjälper onekligen i svåra stunder.

Nu ska jag äta en halv pizza och titta på Gossip Girl från förra veckan. Och klockan börjar närma sig sju.

Kommentarer
Postat av: m

Du är verkligen värd all kärlek!

2008-11-18 @ 16:32:43
Postat av: cj

du får härmed en kram av mig och min respektive som du är synnerligen värd. hoppas att allt var nice i sthlm.

2008-11-19 @ 18:24:06
URL: http://masskultur.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0