Här kommer alla känslorna på en och samma gång.

Herregud, trodde aldrig att jag skulle citera Per Gessle i hela mitt liv. Men inatt var det verkligen så. Samtidigt som jag hade en helt underbar kväll och för första gången här i Tönsberg kände en massa kärlek och tyckte att det var så himla kul att gå ut, blir jag så arg på människor som inte kan hålla inne en fight värd ingenting. Jag blir arg för att det handlar om småsaker, medan det pågår krig här i världen där människor måste slåss varje dag för sitt liv. För sina liv. Samtidigt i Norge, Sverige eller valfritt land går folk ut och dricker någon öl för mycket och får för sig att den där personen, han är dum i huvudet så han förtjänar stryk. Jag är inte van vid sådant längre, jag börjar bli för gammal för det. Det är så sjukt onödigt och ovärt. Och egentligen finns det ingenting man kan göra åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0