Hurra, det är helg!

Ja, äntligen är denna jobbveckan slut - som har varit riktigt seg de två senaste dagarna. Mest för att jag varit väldigt trött, då blir allting lite segare. Idag hade jag paus typ en halvtimme i timmen hela dagen, ganska okej och bra med tanke på att jag kunde fylla på med kaffe konstant. Men lite tråkigt också. Nu tänkte jag ta min guacamole och chips och krypa ner i sängen och titta på nya Grey's Anatomy. Regnet öser ner och jag tänker inte lämna huset resten av dagen. Bara kanske, om det till exempel vankas pizza till middag. Jag och Jens fick våra löner idag, ganska skönt att få det varannan vecka. Just nu hoppas jag bara på att få höra från Proffice att vi får stanna på Gro till jul. Det skulle betyda drygt 20 000 sparade pengar redan tills dess.

Ser så sjukt mycket fram emot nästa helg. Stockholm och många av världens bästa människor. Men först är det helg i Tönsberg!

Kommentarer
Postat av: Toffe

har redan börjat peppa inför nästa helg här också! ska bli helt fantastiskt roligt, hur många som helst verkar ju vara på väg!

2008-11-08 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0