Jag = grillchips.

Okej, mitt jobb är ganska kul och jag tjänar så bra att jag inte ska klaga egentligen. Men herregud, jag sitter här med stickande ögon och osar grillchips och har haft en rejält stressig dag. Ensam blandare betydde stora kassar tärnad potatis som man skulle fylla på med sju och senare elva lådor lök för att sedan hälla på fem påsar krydda. Lägg till att hålla koll på när skinkan skulle upp i en annan låda och ni har min dag. Och lukt. Jag kommer inte äta pytt i panna på ett bra tag framöver.

Imorse när vi skulle gå till jobbet träffade vi på våra vänner Markus och Öyvind. Dom hade vart ute och druckit öl och fick gå hem och sova. Kul för dom. Nu är jag hemma i alla fall, och nu blir det en dusch och pizza och fortsatt läsning i min Håkan Nesser bok. Dessutom ska jag och Synthis kanske beställa flygbiljetter till Stockholmsresan - det känns värt det. Istället för åtta timmars buss- och tågkånkande, vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0