Mamma Mia!


Har precis sett Mamma Mia! för fjärde gången. Eller var det femte? Hur som helst, två gånger på bio och ett par gånger efter dess. Jag bara älskar den. Visserligen är jag en sucker för musikaler, men jag tror inte det har någon betydelse. Jag älskar när Meryl Streep sjunger The winner takes it all - när jag såg den första gången i somras satte jag andan i halsen. Hon är helt fantastisk. Och jag är glad att jag på ett annat sätt fått upptäcka ABBAs låtar, vilka jag egentligen aldrig tänk på textmässigt eller ja, tänkt på överhuvudtaget. Kontentan är att jag blir så inspirerad och mår så bra av denna att jag tänkte tipsa alla som inte sett den att faktiskt göra det. Mer bubblande glädje till folket!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag såg den häromdagen för andra gången! Jag tyckte nästan den var bättre nu än när jag såg den första gången. Jag håller med, alla ska se den!



Mange (Fias sambo) skickade nyss sms att värkarna äntligen kommit igång. Så nu är det bara att vänta, ännu mer, på att det är dags att börja krysta, haha. Jag hör av mig när jag vet mer :) Puss!

2008-11-09 @ 20:28:15
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: Josie

ja precis man kan ju bara hoppas att man är så underbar när man är i henne ålder.. galenskap

2008-11-10 @ 08:49:32
URL: http://www.yowsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0