Mer jobb och ryggont.

Yay, fick idag reda på att vi får stanna i fabriken till 19 december - därefter stänger dom för jul och nyår så man kan ju hoppas på att vi får stanna även nästa år. Just nu är det ett senare bekymmer och egentligen skulle jag inte haft något emot att börja någon annanstans då heller. Men jag trivs på Findus, och nu har vi börjar lära känna lite mer folk och det känns som att arbetsdagarna går på rutin. Det är skönt. Nästa helg är det personalfest, det ska bli kul. Dels har jag redan hört en massa sjuka saker som hänt tidigare, och dels blev jag ju i lördags halvt indragen i något slags drama också. Spännande.

Jag har börjar känna av mitt ryggont igen vilket inte känns så bra med tanke på alla lyft man gör i fabriken varje dag. Ska försöka leta upp en bra massör eller kanske en naprapat som inte kostar överdrivet mycket pengar. Egentligen tror jag bara att det är vad som krävs, då jag fortfarande inte gjort det sedan Sara i somras sade att mina muskelfästen i ryggen ligger stenhårt mot ryggraden. Nog om min rygg, nu ska jag titta på Brothers & Sisters, Californication och Entourage. Jag bara älskar tv-måndagarna (eller ja, egentligen söndagarna men det är ju i USA).

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh vad bra att ni får stanna! :)



Tack för att du påminde mig om Brothers & Sisters förresten, haha. Sitter här och tar hem alla serier jag tittar på (som för övrigt går på måndagar i USA, alltså älskar jag tv-tisdagar) men hade glömt B&S. Så bra att jag kikade in här :)



Hoppas din rygg blir bättre.. Du får tänka på hur du lyfter! Du vet, böj på knäna, inte ryggen. Puss!

2008-11-11 @ 21:51:40
URL: http://ausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0