Note to self: lita på din intuition

Ganska seg dag igår - jag förberedde mig för en kväll av filmtittande och diverse istället för att gå ut. Men så blir det ju aldrig ändå, så vid tolv begav vi oss till Markus innan vi gick ner till Esmeralda och fnissade åt lördagens underhållning - en ensam man vi ett keyboard som rev av hits av alla dess slag. Intressant. Sedan gick vi till Lauritz där vi återigen träffade några av alla Hudiksvallare som verkar befinna sig här. Sen skulle jag gått hem, tänkte jag. Istället blev jag medtvingad på efterfest vilket resulterade i ett uppvaknande först för en liten stund sedan. Jag som tänkte gå upp tidigt och få en fin söndag och gå och lägga vid i tid för att kunna komma upp fem imorgon. Nu får vi se om jag kommer kunna somna inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0