Ofrivillig fri natt.

Kom precis hem ungefär fem timmar tidigare än väntat. Maskinen jag jobbar vid hade stått still i fyra timmar innan vi började vårt skift, och stod fortsatt still när vi var där. Efter en och en halv timme inklusive en halvtimmes paus kom linjeledaren och frågade om jag ville gå hem. Eftersom de inte skulle få igång den under natten och jag inte var särskilt användbar var det bara att traska hemåt. Fast först gick jag förbi hotellet och drack kaffe och åt choklad med Richard en stund. Nu sitter jag här i min ensamhet och tänkte titta ikapp ett par serier och även hinna med någon film. Synd att det inte var sista jobbnatten för veckan, för nu måste jag hålla mig kvar i dygnsrytmen. Sån är det. Inte jättekul att gå miste om pengarna, men min kropp kanske behöver lite extra vila efter de senaste dagarna.

Och samtidigt i London (eller några timmar tidigare): Death Cab For Cutie
Och samtidigt i Oneonta (eller om ett par timmar): Bob Dylan
Och samtidigt i Oslo (några timmar tidigare): The Soundtrack of Our Lives

Kommentarer
Postat av: D.

Ja, Death Cab var ju inte skit. Men det var trevligare på Berns 2006. Mer intimt, mer "Plans".

2008-11-20 @ 18:49:58
Postat av: Kristin

D - det var säkert trevligare då bara för att du hade finare sällskap tror jag ;)

2008-11-20 @ 21:36:49
URL: http://kin.blogg.se/
Postat av: D.

Det var lite det jag syftade på också ja. :)

2008-11-21 @ 00:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0