Pepp, pepp, pepp.

Flygbiljetter och hotell bokat. Om lite mer än en vecka beger jag och den då besökande Synthis oss till Stockholm för en otroligt kär återförening. Jag kan inte bärga mig - tänk bara alla jag får kramas med och få vara nära en hel kväll. Det känns för lyxigt för att vara sant, nästan.

Nu ska jag återigen försöka mig på att somna innan klockan tio. Lyckligtvis har min hjärna börjat förstå rutinen med att jobba skift och det känns inte så farligt att behöva gå upp klockan fem varje morgon. Jag kan nästan tycka att det är lite mysigt. Och imorgon slipper jag pytt i pannan och får umgås med pommes frites hela dagen istället. Yay!

Kommentarer
Postat av: Ida

Åt hellskotta med pyttipanna!

Jag är jävligt sugen. Kolla flyg till V:ås samt taxis (päron som hämtar i V:ås hehe) och ser över mitt kapital som är lite minus nu, men det kan vända efter löning i natt. Återkommer snarast med besked. Typ imorgon.

Det vore alldeles jävla underbart.



PS: Förutom Du och Synthis (naturligtvis!:) så måste Sara och Frida komma också!!

2008-11-06 @ 13:46:00
URL: http://paranoida.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0