Personalfest.

Ja, så blev det då dags för personalfest på Gro. Mina nya byxor är så tajta i midjan att det var lite svårt att få ölen att slinka ner, men det gick ganska bra ändå. Vi kanske höll oss lite för mycket till oss själva och andra svenskar och de vi jobbar skift med, men det var trevligt ändå. Det var dock en ganska underlig fest med tanke på allt folk som jobbar där, men från vad vi hört från tidigare fester gick det nog ganska lugnt till. Förutom tjejslagsmålet mot slutet. Nu sitter jag här på lördagsförmiddagen och borde egentligen gå upp och faktiskt göra något av dagen. Men istället tänkte jag sova några timmar till - min kropp och mitt sinne behöver det, tror jag. Ja, så får det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0