Vissa dagar...

... är lite hårdare än andra på fabriken. Idag slapp jag sitta vid synebåndet och istället vara bak på maskinen som är lite av min grej. Väldigt skönt och något som resulterade i en bra dag. De sista två timmarna har vi dock stått och massakerat djupfrysta stora block av typ vitkålstärningar. Jag fick mig ett träningspass då jag blev så frustrerad att jag köttade på som aldrig förr. Nu värker det lite i händer och armar, och särskilt tummen som råkade komma i kläm. Till råga på allt började dagen med att jag sparkade in min onda fot i en pall. Bra jobbat, liksom. Men på något udda vis tycker jag ändå att det är ett kul jobb - kanske för att man faktiskt får lite träning. Det behöver jag. Mina biceps börjar bli så vältränade igen att jag inom kort kommer ställa till med armbrytningstävlingar på alla fester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0