Fin helg, biljettkö och tillbaka till fabriken.

Det blev en mycket mysig helg, även om den gick förbi alldeles för snabbt. I lördags gick jag, mamma, pappa och Åsa till Haveriet på bryggan och åt väldit god mat. Sedan drog jag med mig syster på en festlig kväll innehållandes förfest hos oss, Bob och Lauritz. Tyvärr skulle de åka mitt på dagen igår så det blev inte så mycket mer quality time än så. Det gör alltid lite ont i hjärtat att säga hejdå.

Idag är det fabriken som gäller, fast först klockan två vilket känns väldigt skönt. Lite ångest har jag, men det är mest för att jag sitter och tänker in i framtiden som vanligt. Nu är det verkligen en dag eller vecka i taget som gäller. Först ut är Rookie i helgen. Fast allra först ut är ytterligare några timmars sömn - först ska vi bara fixa biljetter till Metallica. Dock hatar jag ticnet.se när det gäller deras kösystem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0