Hultsfred.

Två dagar av fest och musik och kärlek är slut, alldeles sådär plötsligt och för snabbt. Jag kom i fredags efter tolv timmars resande och har sedan dess bara fyllts upp med kärlek. Ännu en gång konstaterade vi att det ligger något magiskt över denna byn, människorna och allt som pågår här. Jag och Synthis har snackat ihop oss om Nikator och jag är sjukt pepp nu. Vi kläckte sedan den briljanta idén att flytta tillbaka hit och fixa plats på kontoret. Efter ett tag till i Norge och en mindre resa, vill säga. Men så får det nog bli - just nu lockar det mer än något annat. För jag är kär i en håla i Småland.

Kommentarer
Postat av: D.

Äh, fixa ett kontor i Londonistan för fan. Jag ska nog söka jobb nu förresten... I musikindustrin! Måste bara styra upp ett rekordeligt CV.

2008-10-26 @ 15:58:53
Postat av: CJ

Är du kär i Hultsfred eller rädd för resten av världen? Jobba på din attityd och flytta till GBG så ska du se att framtiden blir ljus och vacker som den gryende dag. Hoppas Rookie var trevligt. Du vet att du måste ge mig tips om bra musik nu!

2008-10-26 @ 19:58:57
URL: http://masskultur.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0