Idag är jag urusel.

Livet på fabriken är upp och ner. Igår var en väldigt rolig dag, medan idag bara vart skit. Eller ja, min hjärna kändes mosad och jag var otroligt trött vilket resulterade i att vad jag sade och gjorde gick lite kors och tvärs. Gjorde i och för sig bara ett mindre fel då jag beställde varor ungefär tio minuter försent. Det var kanske inte jättebra då vi inte hann städa vår maskin innan nästa skift började, men då det handlade om ett missförstånd kanske dom inte kan skylla på mig direkt. Vad vet jag, utan upplärning eller folk som säger vad man ska göra nu såhär i början känns det som att det kvittar. Jag hoppas på att morgondagen känns bättre så man slipper ångest på måndag när andra veckan börjar.

På lördag kommer mamma, pappa och Åsa och hälsade på mig här i Tönsberg. Det ska bli fint. Och imorgon om en vecka åker jag till Hultsfred och skiter i allt. Fan vad skönt det ska bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0