Jobb och finbesök.

Min kropp är död, likaså min hjärna. Jag är helt slut, det känns som att jag kommer att bli sjuk vilket inte får hända. Men det kan också bara vara utmattning och ett sätt för kroppen att slappna av totalt efter en veckas ganska hårt arbete. Gårdagen var riktigt rolig och efter att ha öppnat kanske tre ton säckar med frysta jordgubbar samt många fler säckar med blåbär och diverse andra bär såg det ut som att jag jobbade på ett slakteri. Dessutom kom det folk från Proffice som sade att de fått väldigt bra feedback från chefen som var supernöjd med oss så att vi åtminstone kommer få stanna fram till jul.

I skrivande stund är mamma, pappa och Åsa på väg till Tönsberg för att stanna över natten. Det ska bli mysigt - ikväll blir det antagligen middag på mysiga Maskinisten och sedan utgång.

Kommentarer
Postat av: D.

"This isn't breaking my back, but my spirit..."

2008-10-18 @ 19:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0