Lite jobb och sådär.

Jag blev precis medveten om att jag använde ordet nanosekund i mitt förra inlägg. Betyder det att jag är en nörd på riktigt? Tror nästan det.

Tre dagars jobb i helgen var skönt, mest för att få röra på sig och veta att det kommer lite pengar in på kontot nästa månad. Dessutom fick vi i början av veckan besked om vikariat på Findus nästkommande två veckor. Också bra. Där skulle jag gärna vilja fortsätta jobba sedan, med tanke på lönen så fort man jobbar efter två på eftermiddagen, eller ännu hellre natt.

I övrigt har jag nu lämnat in mina fyra första låtar i min gitarrkurs. Känns väldigt bra, då jag faktiskt för första gången börjar förstå vad jag gör när jag spelar. Annars har jag blivit jävligt förslöad, det är liksom till och med jobbigt att slänga kameran över axeln och gå ut och fota hösten. Det känns välbehövligt att komma iväg lite, så därför lär jag sjukskriva mig eller helt enkelt tala sanning och säga att jag måste till Sverige sista jobbdagen de här två veckorna - Rookie, here I come. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0