Nattskift slut.

Ah, sista nattskiftet på fabriken inatt, för denna veckan åtminstone. Gick och lade mig vid åtta och masade mig upp vid ett för att gå till Proffice och lämna in timlistan. Sedan gick jag hem och sov ytterligare tre timmar. Dessvärre har jag blivit väckt hela dagen så jag har nog inte fått mer än fem timmars sömn. Nåväl, ikväll är det Halloweenfest, men jag är inte så sugen på att gå. Imorgon lär det bli fest som vanligt, då lär jag vara pepp. Vi får se hur det blir, just nu ska jag dricka min kaffe och vakna till liv.

Mina händer och armar och rygg värker. Men jag fick uppmuntrande ord inatt och då jag var ensam blandare satte linjeledaren ned hastigheten något så att jag slapp slita ut mig totalt. 25-kilos säckar tre dagar i rad är fan ingen höjdare. Igår handlade det om femton ton lingon istället och dessförinnan en massa jordgubbar. Ska bli skönt med helg nu, sa jag det?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va du är duktig, slit inte ut dig bara, tänker på din rygg. Ha en trevlig fest ikväll nu, det är du värd! Puss puss kram

2008-10-31 @ 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0