Utgång, bastuefterfest och Robinson.

Det är segt idag. Gick och lade mig strax efter åtta imorse efter ännu en bastuefterfest. Vi bondade med en av tjejerna som bor på övervåningen och gick ut med henne och hennes vänner till ett sunkit biljardhak där majoriteten av klienteriet består av stans alkisar samt underåiga (våra nya vänner är bara nitton). Väldigt trevligt ändå, stämningen var god och det var bara kul att interagera med ställets underliga främlingar. Jag lyckades hitta två snubbar från Delsbo som kände en tjej som gått i min klass. Konstigt liten världen är ibland. Sedan blev det pizzaslice, hemgång, bastu och mer öl. Härligt!

Imorgon 05.45 ska jag infinna mig på Findus, så kvällen kommer säkerligen bestå i någon slags middag samt Robinson. Jag har blivit sjukt sugen att söka till svenska Robinson 2009. Jag menar, vem av er skulle inte vilja känna "Robinson-Kristin"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0