Back again.

Jo, jag kom hem till slut. Från Oslo, alltså. När jag kom dit vid fyra på eftermiddagen mötte jag upp med mitt konsertsällskap, sedan gick vi direkt till Sentrum Scene som ligger precis bredvid People's där min vän Petra jobbar. Hon blev glatt överraskad och vi satt sedan och tog ett par öl innan vi ställde oss i en obefintlig kö. Väl inne i den mysiga arenan väntade vi i ett par timmar som dock gick snabbt - kanske mest på grund av en stark bensinlukt som skapade spänning. Rökdykare och poliser gick runt, men ingen hittade något och sedan kunde konserten börja. Lars var fin i svart skjorta, uppsatt hår och glasögon, och Johan var härlig och log som vanligt. Två timmar senare var det slut och natten hade bara börjat. Lyckligtvis hittade vi en fin bänk där vi intog en drink, innan vi gick till BK och värmde oss. Efter det lallade vi runt på Karl Johan och jag visade tjejerna slottet. Sedan tog jag med dom till nya operahuset och vi satte oss på taket och blickade ut över Oslo och vattnet. Då tågstationen öppnade gick vi in och lade oss på varsin bänk i ungefär en timme. Jag tog sedan tåget tillbaka till Tönsberg och sov gott hela lördagen.

Nu sitter jag och lyssnar på Annika Norlins sommarprat. Inatt lyssnade jag på Winnerbäcks. Vilka två fantastiska människor, dom där är.

I övrigt vill jag bara ha ett jobb just nu. Jag börjar bli lite trött på att sova länge, äta nudlar, spela Wii, gå promenader genom staden, osv osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0