Drömtydning och jobbsökande.

Jag brukar inte komma ihåg mina drömmar så värst väl. Men sedan jag flyttade in i huset här har jag drömt en väldig massa, lite obehaliga drömmar också. Sådär så att jag har ångest när jag vaknar, varje dag. Inte kul, men jag hoppas att det går över snart. Hur som helst, i natt drömde jag att jag skulle tillbaka till Oneonta. Men så kvällen innan kom jag i panik på att jag ju måste betala denna gången, så jag sprang till mamma (!) och väckte henne. Ja, det sista är kanske inte så konstigt då jag bott hos mamma och pappa hela sommaren. Och resten är inte så konstigt heller - jag är pank, jag har inget jobb, jag skulle kanske allra helst vilja vrida tillbaka tiden ett år och befinna mig i Oneonta igen.

Ska gå en vända på stan idag också för att lämna in några CVs. Tänkte nog ta caférundan idag. Det känns inte kul då jag sagt att jag inte vill jobba på något café mer i livet, det känns sååå 2003. Men om jag skulle få ett sådant jobb, så får jag ta det helt enkelt. Ångesten späds på något, men det mesta handlar nog bara om vad fan jag egentligen håller på med...

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej Hjartat! Det ordnar sig :)

2008-09-02 @ 14:47:16
URL: http://paranoida.bloggspace.se
Postat av: ewa

du kommer att få ett jobb snart. och när du fått det kommer det att kännas så mycket bättre. tro mig. puss.

2008-09-02 @ 17:55:22
URL: http://ewalee.blogspot.com
Postat av: Mamma

Men så glad jag blir att du kom inspringande till mig, hade känts mysigt om det varit verkligt!! Puss puss

2008-09-03 @ 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0