Första och sista dagen?

Idag var första dagen på nya jobbet. Kanske det tråkigaste jobb jag någonsin kommit kontakt med. Herregud, hur står dom ut där? Jag ska dit imorgon igen och gå första delen av en säljkurs, sen får jag se hur långvarig jag blir. Något annat jobb måste gå att finna. Det är nästan så att jag vägrar sitta och ringa upp sura norrmän som inte hör vad man säger och som absolut inte vill köpa någon uppgradering. I fyra timmar satt vi och lyssnade på de andra och killen jag satt bredvid sålde ett paket. ETT! Wow, vilken pepp, liksom. Idag sökte både jag och Jens ett fabriksjobb. Hellre packa lådor än sitta där och blir rastlös och överdoser kaffe.

I övrigt är det ingen bra dag idag. Min systers pojkväns bästa vän dog i en mc-olycka imorse. Otroligt tragiskt. Jag tänker på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0