HUR SVÅRT SKA DET VARA?

Jag blir snart galen, hur svårt ska det vara att få ett normalt jobb i den här staden? Idag var vi på säljkurs hos Proffcom, och direkt efteråt sade jag att jag inte kunde jobba där och gick hem. Två halva dagar blev det, men det var nog mycket - jag skulle inte ens ha börjat där. Jag brukar vara positiv, jag brukar känna att det är okej. Men att sitta där och känna sig sjukt överkvalificerad och inte riktigt känna sig hemma i en miljö där alla befinner sig i eller precis har lämnat tonåren och  som enbart pratar om att de sålde fyra stycken igår, funkade inte för mig och det visste jag redan innan jag började. Dessutom, 80 nok i timmen jämfört med minst 120 nok som man tjänar typ överallt annars, det kändes inte helt okej det heller.

Så nu vet ni det. 'Cause I'm a loser, baby, jag är ingen säljare. Nu får det goda Platekompaniet höra av sig snart tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0