I brist på andra sysselsättningar...

... kan man helt enkelt börja dra ut sina fem år gamla dreads. Anne-Lise satte igång projektet igår och än så länge har hon fått ut sex stycken. Av typ fyrtio. Men nu är det på gång, gott folk, och det skär i hjärtat att mina vänner åker av en efter en. Det är en ganska äcklig process, mycket löst hår rycks bort och en del gamla schamporester gör att jag är glad att jag slipper röra det. Än så länge har i alla fall inga bussbiljetter påträffats...

Detta betyder hur som helst att jag måste ha tips på hur jag ska klippa mig när alla dreads är ute och mitt hår ser ut och känns som en sjutton år gammal misshandlad Barbiedocka.

(Det är en himla tur att jag planerar en långresa i mitt huvud för tillfället, jag ska leta upp tjejen som gjorde mitt hår sist och göra nya nästa gång jag besöker Bangkok.)

Kommentarer
Postat av: D.

Finally! Vax ifran det dar nu! :P

2008-09-26 @ 18:28:46
Postat av: josie

hmmmmmmmmmmmmmm.. bra fråga, känns som att vi har disskuterat detta innan, ja justaj, som hon där i L word, där har vi det, bestämmt och bra.. <3

2008-09-28 @ 18:25:40
URL: http://www.yowsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0