Lördagsbestyr.

Inga tips på frisyrer, inga kommenterarer alls. Stackars dreads, dom behöver uppmärksamhet!

Jag börjar bli lite trött på att sova såhär länge. Oftast brukar jag vara uppe innan tolv dock. Kommer fortfarande ihåg den gången jag vaknade vid ett för första gången i mitt lite äldre liv (jag har ingen koll på hur lnge jag sov i mitt lite yngre liv).  Då var jag kanske elva och var ledig och fick panik för att jag tyckte att jag sovit bort hela dagen. Konstigt, egentligen, med tanke på vilken nattmänniska jag är nu.

Det är ganska komisk hur vi försöker göra saker varje dag för att faktiskt göra någonting. Den primära sysselsättningen är antagligen att gå till Maxi och gå runt i gångarna och försöka komma på något att äta. Jag brukar klaga lite på killarna angående matlagning också. Ganska skoj. Idag ska jag dock sätta igång med min gitarrkurs då jag investerade i nya strängar igår och sedan ikväll ska vi dricka öl. Men först ska jag baka scones och hoppas på att killarna blir glada när de vaknar.

Kommentarer
Postat av: Tindraz

Ska bara bli sams med min frisyr först, sen ska jag rädda din. =)

Kommer sakna dreadsen! Du får spara en åt mig. Eller näe förresten. Det är nog lugnt. ;)

2008-09-27 @ 13:04:07
Postat av: malin

Jag vet inte exakt hur långt håret är just nu men mitt enda tips är att klippa av allt som är slitet och skaffa någon typ av page kanske som du sedan kan typ tupera lite så den inte ser så trist ut. Haha, får jag jobb som stylist :-)

2008-09-27 @ 14:06:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1894

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0