Nytt jobb.

Igår ringde de från Proffcom både till mig och Jens, så på måndag börjar vi som nåra slags rådgivare/säljare för Canal Digital. Det känns just nu bara bra att ha ett jobb, men jag hoppas fortfarande innerligt på Platekompaniet. Herregud, kan ni se mig sitta med headset och ringa kunder för att pracka på dom en uppgradering av något slag? Jag har lite svårt för det. Men när jag var på kontoret gick alla runt och drack kaffe eller cola, så jag kanske klarar mig ett tag. Dessutom finns det ett gym att tillgå där, inte heller helt fel. Däremot är lönen kass om man inte säljer något, men om man skulle komma upp i åtta-nio sälj per dag tjänar man riktigt jävla bra. Men sen är jag ingen direkt vinnarskalle som tycker om att tävla om vem som säljer mest och bli peppad av det heller.

I övrigt blev jag grymt besviken över att Ida-Maria ställde in sin spelning här, det kändes bra att ha en liten sak att se fram emot åtminstone. Nu planerar jag i alla fall att komma till Rookie, det är ett måste med både Krunegård och Johnossi.

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till jobb! Du som är så trevlig kommer säkert sälja mycket mer än de där typiska säljartyperna.

2008-09-13 @ 14:25:11
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2007
Postat av: Åsa

Åh vad skönt att du har fått ett jobb. Du kan ju faktiskt fortfarande söka efter andra jobb samtidigt om du inte trivs :) Men jag hoppas också du får det på Platekompaniet, håller tummarna för dig! Puss <3

2008-09-14 @ 19:19:32
URL: http://ausa.blogg.se/
Postat av: ida

Nu tyckte jag det blev lite dalig stamning har.

Hehehe..



Hjalper just en gammal tant upgradera sin dig box btw.

2008-09-15 @ 10:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0