Snart norrkvinna samt vaskedamekärring för en kväll.

Idag fixade jag norskt personnummer. Snart kommer jag alltså inte längre vara skriven i Sverige, utan istället utvandrare och därmed invandrare i Norge. Nya tag och nya krafter idag med andra ord, vi gick även till Proffice och ska försöka få random lagerjobb nu. Det känns som att det är där man kan tjäna pengar. Vi har även planer på att bosätta oss på någon slags fiskebåt framåt april-maj och jobba häcken av oss.

Idag fick jag och Jens äran att städa Frida och Armands lägenhet. Det vill säga, vi agerade vaskedamer och jag blev hög på alla renöringsmedel, men fint blev det. Sedan gick vi hem och drack en öl, åt glass och tittade på Twin Peaks. Nu ska det sovas, för imorgon kommer mamma och pappa och hälsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0