En dag kvar till helg och lite annat.

Bara en dag kvar av denna veckan innan det är helg igen. Skönt. Jag vet, det låter fantastiskt tråkigt men det är så mitt liv ser ut just nu. Jag lever mitt liv på fabriken och i mitt rum, i princip. Men nu börjar det blir varmare och det vankas grillfester och allt vad det innebär - med andra ord kommer helgerna kanske inte bli så dumma trots allt.

I övrigt håller jag på att planera resan genom att läsa på om typ tågresor inom Kina och om vi billigt och smidigt kan ta oss via Hong Kong till Xian och Lhasa och även vad sjutton man hittar på i Buthan som jag förhoppningsvis kommer att kunna inkludera i resplanen. Sedan har jag fördrivit tid med att skriva alla bandpresentationer till Siesta!, festivalen som går av stapeln i maj i Hässleholm. Kommer dock inte kunna åka dit, tråkigt nog. Jag lägger även varje vecka ut ett videotips på Musicstage.se och har skrivit lite recensioner och så där. Bara så att ni vet, liksom.

Kommentarer
Postat av: D.

http://www.boktipset.se

2009-04-24 @ 10:34:09
Postat av: Kristin

I knoooow, fantastiskt :) Synd att jag har alla böcker nedpackade, ska nog börja fila på en lista ändå tror jag.

2009-04-24 @ 14:02:35
Postat av: D.

http://www.filmtipset.se



:D



Jo, har det mesta i lådor jag också, men jag rotade igenom lite för att försöka minnas vad jag läst. Fokus ligger ju på vad man har läst, och inte vad man äger, så det ska nog gå ganska bra ändå tror jag. :)

2009-04-24 @ 14:54:23
Postat av: Kristin

Ja, självklart - men jag kommer inte ihåg alla böcker jag läst, många av dom var kassa dessutom. Nåväl, alltid kul att pyssla med något när man inte har något annat att göra :)



Ska du med och åka Transibiriska? Det tycker jag - vi drar i augusti!

2009-04-24 @ 21:02:25
Postat av: Anonym

Jag har inte riktigt råd, eftersom jag inte har jobb osv. Men det vore ju fint som smör vettu!

2009-04-25 @ 01:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0