Min resblogg.

Eftersom jag tycker om att dokumentera mina resor på ett eller annat sätt har jag nu skaffat mig en till blogg endast koncentrerad på resor. Tanken är väl egentligen att slippa det dåliga systemet på resedagboken.se och att jag kan samla allt som har med min kommande långresa att göra på ett och samma ställe. Samt på ett enkelt sätt kommunicera med nära och kära genom att egentligen bara behöva besöka en sida då östvärldens Internet inte kanske är världens snabbaste på alla ställen. Hur som helst, ni som brukar läsa min blogg slipper tjafs om planering och införskaffande av visum och diverse annat som kan anses tråkigt. Men jag kommer även att skriva annat - vi får helt enkelt se vad det bli av denna nya blogg.

Min resblogg.

... ja, jag vet att jag är en nörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0