Hemma.

Så har jag kommit till vad som skulle bli mitt sista stopp innan resan, Helsingborg. Eller ja, hem helt enkelt, vilket för tillfället är en otroligt skön känsla. Och vilken fantastisk stad det är, särskilt när det är sommar i luften och vattnet ligger klart med Danmark därborta. Det är bara en sak som saknas, vilket gör att det känns oerhört tomt - men att få träffa fina gamla vänner gör att allt känns bra ändå.

Innan jag begav mig söderut spenderade jag helgen i Notodden och bluesfestivalen där, min fjärde festival för sommaren. Det blev en underbar eftermiddag i solen med den norska soulprinsessan Noora Noor, fantastiska Beth Hart och legenden Buddy Guy. Helt fantastiskt! Och festivalandet tar tydligen inte slut - nästa helg beger jag mig till Way Out West och recenserar för musicstage.se. Inte helt fel och äntligen, äntligen, äntligen får jag se Band of Horses och Anthony and the Johnsons. Yay!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu tycker jag det råder lite för mkt bloggtorka här.

Jag är hemma i sverige mellan den 21 och den 4, dock kommer jag vara ascoial ute i den värmländska skogen de första tre-fyra dagarna.

Men sen så! :*

2009-08-12 @ 10:57:58
Postat av: Ida

var det då som skrev.

2009-08-12 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0