Lite uppdateringar och dagens roligheter och hemskheter.

Jag är verkligen urusel på att uppdatera min blogg, men antingen händer det en massa saker och då hinner jag inte skriva eller så händer ingenting alls och då är det inte så kul att skriva. Jag hänger i alla fall kvar i Mörarp, men i helgen ska jag hjälpa syster och sambo att flytta och kommer därmed närmare stan vilket känns väldigt bra. I och för sig ska jag bara vara kvar i Skåne en vecka efter det, men ändå. Både förra helgen och helgen som precis varit har jag varit nere i Malmö, något jag egentligen aldrig varit på det sättet eftersom jag aldrig känt någon som bott där. Förra helgen hjälpte jag Stuart att flytta, vilket var ganska omtumlande känslomässigt men som visade sig bli typ bästa utekvällen ever i sommar. Debasers uteservering är guld, och vi fick se Malmöbandet Dipper i full action, sen lekte jag med Stuarts vän Dansken med diverse koner och träd innan vi "bröt" (= hoppa över staket) oss in på tivolit i Folkets Park och smög runt som ninjas innan vi slutligen nådde vårat mål - pariserhjulet. Sen smög vi hem igen. Och igår kom jag hem från ännu en fin helg som denna gången spenderades med Ida som är på Sverigebesök och vår fina vän Dag.

Så, det var väl det roligaste som har hänt sedan jag senast skrev i Göteborg. Nu ska jag ta ännu en vecka med sega dagar. Idag händer det i och för sig grejer - först ska jag vaccineras (och jag måste gå dit helt själv - UÄH!), sen ska jag hänga med Sofie och Kajsa som nu är 22 dagar gammal för att sedan ikväll gå på bio och se Inglorious Bastards med Åsa och Andy. Yay!

Kommentarer
Postat av: Linda

ah såg Inglorious Bastards igårkväll. Låt oss älska Tarantino:)

2009-08-31 @ 12:59:49
URL: http://hemlighetenskammare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0