Way Out West.

Befinner mig åter i Göteborg, denna gången på ett hotell i Majorna där jag ska spendera natten på golvet då jag bara har soffplats från imorgon. Men lyckligtvis bestämde jag mig för att boka om min bussbiljett och komma hit idag istället för imorgon, då bob hund spelar gratis på Götaplatsen ikväll. Jävligt grymt, då jag inte sett dom på typ åtta år, förutom en Bergman Rock och ett par Sci-Fi Skane (fast det kan man inte kalla bob hund). Hur som helst, det ska bli helt jävla fantastiskt! Och imorgon är det Way Out West och jag ska recensera för musicstage.se. Glassigt jobb, right? Jo, jag kan ju inte säga att jag inte glidit mig igenom denna sommaren, har fått hänga med massor av mina fantastiska vänner överallt i Sverige och helt enkelt haft det underbart.

Kommentarer
Postat av: ida

Åh det suger pung att jag inte kunde få vara där!! :C

Men nu du! Ny blogg: http://idalju.blogg.se/

Puss!

2009-08-17 @ 13:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0