I'm Lost.



Eftersom jag befunnit mig i en annan värld i några veckors tid har jag halkat efter med alla de serier jag följer. Men nu när jag varit hemma och haft ryggont har jag så äntligen kommit ikapp. Eller ja, äntligen kanske är att ta i lite grann. Särskilt när det gäller Lost. Jag är ta mig fan helt lost (höhö) efter att ha sett de fyra första avsnitten av säsong fem. Snacka om att dom är ute efter att totalt fucka up våra hjärnor. Jag hänger med ganska bra, men när jag sedan börjar tänka tillbaka på handlingen och försöker få ihop varför det numera verkar existera sjutton olika parallella universum samtidigt som dom ofrivilligt reser fram och tillbaka i tiden, går det inte riktigt lika bra för min hjärna att verkligen förstå. Så jag tittar i lugn och ro, försöker att inte tänka, men skulle bli hemskt glad om jag fick några svar snart. Ett avslut snart, kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0