Semlor och London.

Det blev ingen semla för mig idag. Kanske mest för att jag glömde bort att det var fettisdagen, men även om jag kommit ihåg det hade det nog inte hänt ändå. Jag brukar inte äta så värst många semlor, och tidigare år har jag nog bara gjort det när jag blivit bjuden. För att någon annan kommit ihåg att det är just den dagen då man ska äta semlor. Visserligen har dom sålt semlor ett tag nu, så jag hade kunnat köpt mig en själv. Men nu när jag är i Norge på heltid igen lär det inte ske ändå, då de konstiga norrmännen lagar sina med sylt. Knepigt det där, man vill ju liksom anamma den dagen då man faktiskt kan äta ett ton grädde med lite bulle utan att det ska verka konstigt.

Nåja. Däremot blir det London för mig. Jag bokade biljetterna igår och nu finns ingen återvändo. Såvida inte Ryanair skulle få för sig att gå i konkurs - men med alla extrakostnader måste de fan tjäna storkovan på såna som inte är jag. För jag är en sån som klickar bort alla alternativ så att så många nollor som möjligt visar sig på skärmen. Därför ska jag klara mig med handbagage, men det ska nog gå strålande. Annars får jag göra som Kurt Cobain och bära typ tre par byxor och fem tröjor. Kan ju funka.

Kommentarer
Postat av: ewa

kom ihåg att sätta shortsen överst. äkta grunge.

2009-02-27 @ 08:25:48
URL: http://ewalee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0