Smärta.

Efter några dagars lugn där jag kände mig bättre i ryggen och lite bättre i själen, small det idag till i ryggen igen precis när vi kom hem från jobbet. Det är ett rent helvete att inte kunna röra på sig för att det gör så ont. Nu sitter jag efter att ha duschat varmt och länge och försöker hitta en skön ställning i fåtöljen. Dessutom har jag smörjt in mig med zonkräm och lindat om det så att jag känner mig som hon i "Mitt liv som hund" som inte ville ha bröst. Fast jag har min linda längre ner, visserligen. Hur som helst, kan den här förbannade ryggvärken försvinna ur mitt liv nu, tack?

I övrigt har jag verkligen de finaste vännerna i världen. Ett långt Skypesamtal i förrgår och ett brev idag gör att det känns lite lättare att andas. Förutom en viss gasbinda då, vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0