Söndagskväll och ingen sömn.

Kom tillbaka från Notodden igår och den korta kvällen bestod av McDonalds-mat och "Are you smarter than a 5th grader?" tillsammans med Jens. Sen tänkte jag sova, men det gick inte. Så klockan fem gick jag upp och hade knappt sovit något alls. Istället höll jag på att somna på synebandet med majs, morätter och ärtor. Men jag lyckades klara mig igenom dagen och nu ska jag försöka hålla mig vaken i fyra-fem timmar till för att förhoppningsvis få en natt med ihållande sömn.

Kommentarer
Postat av: Sara Svensson

Hej Gullunge!



Ville bara informera att jag sitter här på västkusten o tänker på dig. Det ligger ett brev till dig bredvid mig här i sängen som jag skall posta till Tönsberg imårn, du är inte ensam om att ha problem med sömnen. Av nån anledning går min hjärna in i hyperdrive just runt 11-12 när man måste sova om man är en vettig människa, whats that all about?? ;)



Supermassa kramar//Sara

2009-02-17 @ 00:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0