Torsdag.

Fyra veckor har gått, två sedan begravningen. Det går inte en dag utan att jag tänker på Dig. Vissa dagar är det så fruktansvärt tungt. Kanske särskilt nu när jag bara sitter hemma, med undantag för en promenad eller så. Igår var jag i alla fall hos en bättre läkare, som dessutom vad snygg, och han berättade lite mer ingående vad som är fel i min rygg samt att skadan brukar ha en läkeperiod på två till fyra veckor. Jag ska börja jobba nästa vecka under en aktiv sjukskrivning,i alla fall, vilket känns skönt. Dock enbart med lättare arbetsuppgifter, men att komma ut ur det här rummet, ut ur det här huset känns välbehövligt. I helgen ska jag försöka ta mig till Notodden och mamma och pappa, men just nu känns det jävligt krångligt - och hur svårt (och dyrt!) ska det vara att ta sig tio mil inom samma land?

För övrigt har jag tappat mitt resesällskap som gått och kärat ner sig i Norge (mest en flicka, men kanske även landet). Så om någon är sugen på att följa med mig ut i världen lite senare i år, är det bara att säga till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va vem? Jag har kanske planerat att göra något liknande.. Jag är tillbaka på svensk mark för att bli rik.

2009-02-12 @ 16:21:57
Postat av: Daniel

...heter jag.

2009-02-12 @ 16:22:26
Postat av: Kristin

Daniel - vår kära Richie har ju träffat en flicka och vill stanna i Norge. Bli rik och följ med - än så länge vet jag bara att jag vill börja med Transibiriska i augusti med Gabbe och Emma! :)

2009-02-12 @ 18:02:47
Postat av: D.

Det var det värsta jag hört!! Jag funderade på att åka transsibiriska senast idag faktiskt! Vore trevligt som fan om man var ett gäng liksom! :)

2009-02-12 @ 19:58:14
Postat av: Kristin

D-boi - då är det bestämt ;)

2009-02-14 @ 13:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0